30 Mart 2014 Pazar

30 Mart 2014 Güncellemesi

  Öncelikle blogla ilgilenmediğim için özür dilerim. Kısa gelişmeleri açıklayıp bitireceğim.
Yeni alt-grub, Kakkoi Korea. K-pop şarkılarını çevirmeye karar verdik. Ama vocaloid klipleriyle aralarında karışıklık olmasını istemedim. O yüzden artık Kakkoi Korea adı altında Sarfati'nin youtube hesabından K-pop çevirilerimiz yüklenecek/yüklenmeye başladı. Eğer K-pop seviyorsanız bizi orada da takip edin! ^^

  Şimdiye kadar çevirilmiş K-pop şarkıları burada

  Son güncellemeden bu yana yeni çeviriler


  Son çevirilerim acele olduğundan acemi oldu. Fakat şimdi gömülmeyi bekleyen iki çeviri var, onlara daha çok özendim, özürlerimi kabul edin m(_ _)m
  Son olarak da, youtube'un kapatılmasına değinmek istiyorum. Başta beni hiç etkilememişti çünkü DNS ayarlarım zaten değişikti, ama sonra 3 kere felan yeniden değiştirmem gerekti ve artık psiphon kullanmadan erişemiyorum. Sizin DNS ayarlarınız işe yarıyor mu bilmiyorum ama bizim evdeki bilgisayarlarda işe yaramıyor artık. O yüzden sizin de psiphon indirmenizi tavsiye ederim.
Psiphon
Birkaç tane daha
Umarım işe yarar!~
Ve umarım youtube yasağı uzun sürmez (2007-2010'daki gibi)

~Kero

EDIT: Eğer böyle devam ederse çevirileri başka sitelere upload ederiz
EDIT2(03042014): Yasak kalktı gibi görünüyor.

4 yorum:

  1. Size ulaşabileceğim bir adres varmı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevap verdiğim için üzgünüm, bize facebook sayfamızdan, youtube hesabımdan ve kakkoifansub@gmail.com'dan ulaşabilirsin ^^

      facebook sayfamız; fb.com/kakkoifansub ^^

      Sil
  2. Baya bir aradan sonra hoş geldiniz ilk anime serinizin bitmesi dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. çevirileriniz için teşekkürler Bİ SORUM VAR
    bed end night ve crazy night ı çevirdiniz
    vocaloidlerin twilight night ı da çevirecek misiniz?
    teşekkürler

    YanıtlaSil