2 Ağustos 2016 Salı

Minna Miku Miku Ni Shite Ageru♪ Türkçe Çeviri ve Romaji


Wiki'de yazdığına göre Miku Miku ni Shite Ageru sözünün düzgün bir anlamı yokmuş. Ama Japonca'da "ぼこぼこにしてあげる" diye bir söz varmış "Seni pataklayacağım" anlamında. Ben de seni "Miku-Miku'layacağım"ın uygun olduğunu düşündüm.。゚(TヮT)゚。
Bu arada videoyu da hazırladım, yarına yükleyeceğim. Bekleyen istekler için kusura bakmayın, ama onları da çevireceğim, unutmadım!

Yüklendi!



TÜRKÇE ÇEVİRİ

Bilimin sınırlarının ötesinden
Geldim buraya
Bir pırasa ile gelmedim ama
Olsun çok isterim! 
O gün,
O kadar kişi arasından, ben seçildim.
Acaba neden beni seçtiler merak ediyorum.

Ah, acaba acele edip
Beni bilgisayarına yükler misin?
Bir şey mi oldu?
Pakete bakakaldın

Seni
Miku-Miku'layacağım♪
Ve şarkı söylerken elimden geleni yapacağım
Sadece sana ait olduğum için,
Bana iyi bakmanı 
istiyorum.
Miku-Miku'layacağım♪
Bir sene boyunca!
Birlikte şarkılar yapacağız
O yüzden biraz da olsa hazırlansan iyi edersin!

Henüz fiziksel bir formum yok anlıyorum
Ama ben de yaşıyorum, bak seninle konuşuyorum.
O yüzden,
Sanal sınırları aşarak, dolup taşan bilgilerin içinde
Seninle birlikte gelişmek istiyorum

Dün gece, duydum.
Senin mırıltılarını.
Yarın o şarkıyı
Söyleyebilmek için heyecanlanıyorum.

Seni her zaman
Miku-Miku'layacağım.
Şarkı söylemek mutlu ediyor beni.
Bazen hata yapabiliyorum.
Ama hiç farketmemiş gibi yapıyorsun. O yüzden seni
Miku-Miku'layacağım
Bu dünyadaki herkesten daha fazla
Sana duygularımı iletmek istiyorum
O yüzden lütfen bırak da hep seninle olayım (Ne zaman olursa olsun)

Sana yaklaşan kız ne kadar yetenekli ya da zeki olsa da
Her zaman beraber kalacağımıza inanıyorum.
Beni hatırlarsan,
Beni özlersen,
Beni görmek istersen,
Sesimi duymak istersen,
Her zaman...

Seni Miku-Miku'layacağım, cidden♪
Sonuna kadar elimden geleni yapacağım
Özgüvenin var ama yine de
Bir şekilde endişelenirsen, Seni
Miku-Miku'layacağım, cidden♪
Dünyanın neresinde olursan ol,
Seni bulacağım ve bunu sana ulaştıracağım.
O yüzden biraz
Rahatla olur mu

Seni Miku-Miku'layacağım♪
Hâlâ elimden geleni yapacağım
Bana hep mırıldandın
Hep şaşırttın beni
O yüzden seni
Miku-Miku'layacağım♪
"Seni çok seviyorum!" cümlesini
Dünyadaki herkesten çok sana ulaştırmak istiyorum
O yüzden, lütfen, bana daha çok şarkı söylet.

ROMAJİ 


kagaku no genkai wo koete watashi wa kitanda yo 

NEGI wa tsuitenai kedo dekireba hoshii na 

ano hi, 
takusan no naka kara sotto watashi dake eranda no 
doushite datta ka wo itsuka kikitai na



a no ne, hayaku 

PASOKON ni irete yo 
doushita no? 
PAKEEJI zutto mitsumeteru



kimi no koto 

miku miku ni shite ageru 
uta wa mada ne, ganbaru kara 
kimi dake no watashi wo 
taisetsu ni sodatete 
hoshii kara 
miku miku ni shite ageru 
ichinenjuu kimi no koto wo 
futari de uta wo tsukuru no yo 
dakara chotto kakugo wo shitete yo ne (shite ageru kara)



watashi no sugata mada me ni wa mienai no wakatteru 

dakedo watashi ikiteru kimi to hanashiteru 
dakara, 
BUAACHYARU no kakine wo koete afure kaeru jouhou no naka 
kimi to watashi futari de shinka shite ikitai



yuube kiita 

kimi no hanauta ga 
ashita ni wa 
watashi ga utaeru koto matteru



itsumademo 

miku miku ni shite ageru 
utatteku sore ga shiawase 
tama ni machigacchau kedo 
kizukanai furi wo shiteiru kimi wo 
miku miku ni shite ageru 
sekaijuu no dare, dare yori 
kimi ni honki tsutaeru no 
dakara zutto tonari ni isasete ne (donna toki demo)



nande mo dekiru kashikosou na koga kite mo 

itsumade demo issho da to shinjiteru 
omoi dashitara 
natsukashindara 
aitaku nattara 
koe kitakattara 
itsudemo...



kimi no koto 

miku miku ni shiteyan yo 
saigo made ne, ganbaru kara 
jishin wa aru keredo 
sukoshi shinpai wo shiteiru kimi wo 
miku miku ni shiteyan yo 
sekaijuu no doko ni ite mo 
sagashi dashite tsutaeru no 
dakara chotto 
yudan wo shite agete



miku miku ni shite ageru 

mada mada watashi, ganbaru kara 
kuchizusan de kureru 
muchuu de ite kureru 
kimi no koto 
miku miku ni shite ageru 
sekaijuu no dare, dare yori 
daisuki wo tsutaetai 
dakara motto watashi ni utawasete ne



miku miku ni shite ageru

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder